Kyla & rinnande näsa.

 
 
Sitter i min säng medans den första snön faller. Sjuk är jag också, köpte gymkort och tränade i måndags och sedan i tisdags har jag varit däckad med en jobbig förkylning. Annars ser livet precis likadant ut som det senaste månaderna.
 
Jag jobbar i veckorna, umgås med mina hjärtan och festar på helgerna. Ägnar mycket tid åt att hålla koll på hockeyn och det går ju relativt bra för att vara första året tillbaka. Fyllt 20 har jag också gjort, gått till systemet och är nu ur tonåren. Lyckats med bedriften att ramla i en trappa när jag jobbade, fetaste blåmärkena och en handled som inte riktigt samarbetar. Förhoppningsvis hittar jag snart ett nytt jobb, men tills dess kämpar jag vidare.
Hade mina underbara pinglor på middag för att fira min födelsedag. All kärlek till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0