Irritation

För ett tag sedan så plingade till i min mobil, en pling som noterade att jag fått ett mail. I det mailet var det höstkollektionen inom DIF Fotboll. Scrollade igenom det och insåg en sak, allt var för herrar. Det är just detta jag irriterar mig på.
 
När det gäller hockey och fotboll (även annan sport) och deras supportergrejer, så är ALLTID utbudet så mycket större för killar än vad det är för tjejer. Och det gör mig så himla frustrerad. Visserligen så kan hoodtröjor m.m användas av båda könen, men i det stora hela så finns det bra mycket mer kläder för killar. Jag blir ledsen.
 
Haha, detta var bara en reflektion jag var tvungen att få ut ur mitt system.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0