Home is where the heart is.

Tisdag och jag kollar på VM-kval. Måste sedan gå och packa då jag ska spendera morgondagen och natten hos min syster.
 
Har gjort en himla massa roligheter i helgen.
Lördagen bjöd på först hockey. DIF - Brynäs och enbart en poäng behövdes för att vinna gruppen i European Trophy. OCH BÄSTA KILLARNA VANN, BERLIN HÄR KOMMER VI! Snacka om eufori när slutsignalen ljöd och det stod 5-2 på resultattavlan. Hemfärden blev glad och vi laddade för utgång.
 
Utgången blev så himla lyckad. Matilda anlände runt nio och efter diverse fix och prat begav vi oss till bartömningen på Klubb Tolv. Även fast det blev mindre dansande denna utgång så hade vi sjukt trevligt. Många trevliga personer.
 
Trött är bara förnamnet på hur söndagen såg ut. Åt pizza och gick på en 6 km lång promenad.
 
I går så gymmade jag och gick på en lång promenad, även denna dag så tog vi en runda i spåret. Nu ska jag chatta lite med Jossan och ägna mig åt fotboll.
 
PÅ TORSDAG SKA VI HYLLA JIMMIE OCH DET ÄR ÄNTLIGEN SÄSONGSPREMIÄR!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0