Oktobermånad.

Oktober har inletts och jag har gjort saker. Även fast jag inte har ett jobb i nuläget så fördriver jag tiden på olika sätt.
 
Igår spenderades kvällen på Hovet tillsammans med en del av djurgårdsfamiljen (definitivt fler än 5 000 som tillhör den), vi besegrade Timrå efter förlängning och matchen var fruktansvärt svängig. Åkte efter det hem och höll mig vaken till NHL-premiären för Blackhawks. Hade en liten ceremoni innan då dom lyfte bucklan (återigen) och presenterade laget m.m. Grät då Marcus Krüger fick skrinna in på isen och insåg (även det återigen) hur mycket jag saknar honom. Orkade enbart en period innan ögonen gav upp, då var klockan tre (det positiva med arbetslösheten).
 
I dag har jag spenderat dagen med lite nostalgi och sedan begav jag mig till Norrtälje för marknad. Hade det mysig där i någon timma, med syster och Jossan som kommit hem för en vecka innan hon beger sig till Tyskland igen. Åt sedan hemma hos min syster och snackade innan hemfärd.
 
I morgon ska vi träffas igen, för att gå på marknaden i Rimbo istället. Kommer bli mysigt det.
 
Nu är det bingen som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0