Kvällning.

Sitter i soffan och ute är det ruggväder. Har spenderat stor del av dagen i soffan, mår inte helt bra i min mage, vet inte om det är något jag här ätit eller om det bara är illamående.
 
I går var det en heldag på Globenområdet. Först sista hemmamatchen i allsvenskan och avtackning av Högmo (även spelare som inte fått förlängt). En ganska rolig match, dock med ett oavgjort matchresultat 1-1 och delad poäng för DIF och Gefle.
 
Efter det rusade man till Hovet för att bevittna matchen mellan DIF-Malmö. En grisig tillställning med en himla massa PP-mål. Ett mål i varje period för vardera lag och 3-3 efter full tid. Pontus Sjögren betedde sig som ett jävla svin i Malmömålet och att det var tack vare honom som vi vann i förlängningen är enbart kul. HAHAHAHA! Mycket enkelt mål av Markus Ljungh och extrapoängen.
 
Nu ska jag kolla på Tonårsbossen och käka pannacotta, skiter fullständigt i min mage då!.
 
Från fredagens utgång, den var vild och kul och galen och bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0