BIRTHDAY.

Jorå, nu har snart hela min 19-årsdag passerat. Började på bästa sätt vid tolvslaget i går. Stannade nämligen uppe till kvart i tre för att se Blackhawks besegra Leafs. Och varför ska Blackhawks vara så jävla bra? Både spelmässigt, men i detta fall utanför isen. De hade en kväll för att besegra cancer, hur många fina barn som helst fick vara med under nationalsång. En kille fick även Bollands och Kanes klubba! Så fint. (Visserligen spelar Bolland i Toronto nu).
Annars har dagen bestått av det gamla vanliga, tårta, presenter och gratulationer. På fredag ska vi fira att jag fyllt år, med bästa gänget.
 
 
I går fick vi besök från Hälsingland, konstant prat i timmar och jag saknar dom redan! Jag kan nog ha haft världens bästa helg, utan tvekan! JAG ÄLSKAR DET.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0