Frånvaro.

Har inte haft det största drivet de senaste veckorna att plita ner några rader på denna blogg. Men i dag tänkte jag ändra på den saken.
 
Veckan har passerat fort och jag har haft det så bra. Nerbäddad i sängen, 90210, julkorts-pyssel, hockey och en massa annat. Hjälpt syster med sin flytt osv osv... Skulle antagligen kunna skriva mycket om mina dagar.
 
Denna lördag passerar sakta men säkert, jag var ute på en springrunda mitt på dagen och efter det så körde jag lite övningar med fokus på mage. Efter en välbehövlig kände jag att jag var värd en lunch, på sängen, framför sista avsnittet av säsong 2 av 90210. Har jag nämnt att jag är en serienörd? Hehe.
 
Har också börjat trivas som fisken i vattnet i mitt rum, med ett nytt täcke blev även sängen tusen gånger skönare.
 
Om sisådär lite mindre än en halvtimme ska bästa guttarna besegra Timrå på bortaplan, nu ska tv;n riggas.
 
 - Vi hörs -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0