Och därför vill jag dansa.....

I fredags var vi ute och firade bästis som fyllt myndig. Började med att vi var ett gäng på sex personer som åt middag på Stället, oerhört gott. Vi satt där och pratade tills klockan slog tio och vi beslöt oss för att dra vidare. Efter ett stopp vid syster så drog vi till Mobergs, handel hade sin studentskiva men vi hade bra roligt ändå! När bussen skulle gå för dom andra gick jag och min syster hem.
 
Lördagen bjöd på sol, fikamys och minigolf. Jag vann!!!!! Grymt kul för att vara första gången för i år. Åt alldeles för mycket mat på kvällen och däckade med matkoma hemma hos Alex.
 
Söndagen vaknade jag trött och vi åkte hem. Senare åkte vi in på cupfinalen. Dyblöta så att vi fick torka oss på en handdukstork anlände vi. Matchen var bra och mamma åkte hem lycklig. Vi andra två var inte lika glada, plus att jag var frustrerad över aset som kastade in en bengal i vår klack. M O N G O!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0