Min bästa vän.

Om ungefär en timme och tjugo minuter övergår den 22 maj till den 23 maj och det är inte vilken dag som helst.
 
För arton år sen den 23 maj föddes en person som jag inte hade någon aning om skulle bli så viktig i mitt liv. För arton år sedan föddes min bästa vän Mikaela Martinsson. Av hennes 18 år på jorden så har jag känt henne i tio av dom. Och det finns ingen som jag kan vara mig själv lika mycket med som henne. Vi har så fruktansvärt roligt tillsammans och äntligen kan vi verkligen göra A L L T tillsammans. Att försöka få ner ord om hur bra hon är, det är nästan omöjligt, men jag gör ett försök.
 
Tänk dig att ha en vän som du kan berätta allt för och som kompletterar dig så himla bra, det är Mickis för mig. Jag vet att hon alltid finns där för mig vad som än händer och jag likaså för henne.
 
Vi träffades genom vårt gemensamma intresse, fotboll! Hon började i samma lag som mig och jag hade aldrig träffat henne förut, nu tio år senare tycker jag att hon gjorde det förjäkla bra med att byta lag. Annars hade nog aldrig våra vägar korsats. Sen dess har vi haft så mycket knasigheter och roligheter tillsammans så jag vet inte vad.
 
Oavsett,
 
 I love you buddy, och jag hoppas att du får en underbar artonårsdag!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0