Händelser.

Gråtit ut min sorg på Hovets läktare. Gått deprimerad. Blivit lycklig tack vare en person. Känt mig så äckligt ful. Haft mässa. Ont i fötterna. Skolan. Shoppat. Tränat regelbundet. Längtat. Saknat. Varit förvirrad. Är fortfarande förvirrad. Insett saker. Älskat familjen mer än någonsin. Tagit det lugnt. Umgåtts med en fin vän. Ovisshet. Förväntansfull. Mer förvirring. Tårar. Besvikelse. Skratt.
 
Detta kan förklara en del av det som händer i mitt liv, men långt ifrån allt. Är allt för ofta förvirrad, dels över vad jag ska göra med mitt liv, dels över mina starka känslor för en person. Har kommit igång med träningen som får mig att tänka klart för några timmar. Jag är så fruktansvärt tankspridd och förvirrad så jag vet inte vad. Går inte ens att förklara hur jag mår. Jag är lycklig samtidigt som jag är olycklig, jag är liksom i ett mellanläge. Så svårt. Träffade Matilda i dag, fick prata av mig över en fika och hon likaså. Är tacksam över att ha henne där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0