Dag 9 - Mina favoritskor.

Det här med att komma ihåg denan lista var inte det lättaste, därför fortsätter jag där jag slutade. Dag 9 och mina favoritskor.
 
Jag har så mycket skor så jag inte ens vet vad jag ska göra av alla, högklackar, tygskor, träningsskor, kängor, ALLT! Jag gillar klackar men använder det nästan aldrig då mitt knä är så pass ostabilt och man inte kan lita på att det håller en på benen. Och klackar gör allting lite svårare att gå.
 
Till dom skorna som tar hem priset. Converse! Utan tvekan. Visserligen är mina hälar lite känsliga, men jag älskar Converse. Äger i nuläget fyra par, två par låga, vita och mörkbruna och två par höga, marinblåa och mina nyaste i USA-modell! L O V E I T!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0