Midsommar och livstecken.

Midsommarafton blev för min del en lugn tillställning, snodde huset av päronen. Åt gott med Alex och Jossan. Skrattade som tokar och hade det allmänt trevligt i varandras sällskap. Spontanbokade biljetter till Calvin Harris på Annexet, kommer bli F E T T! Jossan åkte hem runt halv två och jag stupade i säng.
 
Midsommardagen hade vi bestämt oss för att gå ut. Och det gjorde vi!!! Mickis hakade även på och vi hade sjukt kul. Förfest och snack hos syster innan vi begav oss till Club 12. Genade genom kyrkogården och var rädda innan vi kom fram. Där stod vi i kö till toan, dansade, stod i kö för att få dricka. Shottade tequila (som gav en effekt), slog ut drinkar och fick köpa nya. Pratade med folk, försökte lära oss lite norska och dansade lite till. En mycket lyckad kväll. Hemgången var lite ostabil, red på Mickis rygg och låg klämd mellan en sten och Jossan. Men fan så roligt vi hade det. Slocknade hos syster runt 4.
 
Dagen efter var jag inte lika pigg. Solade, sov och nakenbadade innan jag lät en film rulla innan läggdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0