Fyra dagar sen.

För fyra dagar sen vaknade jag och var nervös. För fyra dagar sen hade jag champagnefrukost hos Niklas. För fyra dagar sen åt jag en Rodenmacka med andra ekonomer. För fyra dagar satt jag i en aula som var känsloladdad. För fyra dagar sen fikade jag med andra ekonomer. För fyra dagar sen fick jag ett diplom som visar att jag är Diplomerad Gymnasieekonom. För fyra dagar sen sprang jag ut med mina vänner. För fyra dagar sen höll jag i ett plakat med Mini-Natalie på. För fyra dagar sen röjde jag som aldrig förr på ett flak. För fyra dagar sen sa jag hejdå till allt för många. För fyra dagar sen fick jag grymma presenter. För fyra dagar sen åt jag i mängder. För fyra dagar sen skakade jag rumpa på Club 12. För fyra dagar sen trängdes fyra personer om sängplats hos min syster.
 
För fyra dagar sen tog jag studenten.
 
 
Det är ofattbart att fyra dagar har gått sedan jag stod där och var världens lyckligaste. Och jag förstår varför alla har sagt att man ska njuta. Det är någonting man bara upplever en gång i livet. Jag vet fortfarande inte vad jag ska göra i livet, men på något sätt vet jag att allting löser sig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0