23 JANUARI 2013

SENASTE:

Dryck: Juice.

Telefonsamtalet: Mammsingen.

SMS: Bästa Mikaela!

Sång du lyssnade på: Nej - Norlie & KKV

Gången du grät: I lördags, när jag såg Chicagos match och Krüger in action igen.  

HAR DU NÅGONSIN:

Har någon varit otrogen mot dig: Nej

Varit kär: Ja, tyvärr har detta slutat i hjärtekross.

Förlorat någon speciell person: Ja, det har hänt.

Varit deprimerad: Jodå, lite halvt.

Varit så trött att du somnat sittandes: Absolut.

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: Inte just detta år, mycket kvar av det.

Fått ditt hjärta krossat: Nej, inte under den enda månaden som har vart.

Skrattat så att du har börjat gråta: Haha, ja!

Insett vilka som är dina äkta vänner: Helt klart.

Fått reda på att någon har pratat om dig: Nää, det tror jag inte.

Kysst en kompis: Nope.

BLANDAT:

Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Håller inte på med MSN längre.

Hur många barn vill du ha: Det får framtiden utvisa. Hockeypojkar ska det bli, eller hockeytjejer.  

Har du några husdjur: Finaste kaninen!

Vad gjorde du under din födelsedag: Åt DIF-tårta, blev hela arton vilket resulterade i party och utgång på kvällen.

Vilken tid vaknade du idag: 6.50.

Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov eller kollade runt på difhockey m.m om matchen.

Någonting som du längtar till: Varmare väder, allt som har med hockey att göra och studenten.

Senaste gången du träffade din pappa: I söndags.

En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Det jag har upplevt har gjort mig till den jag är så skulle nog inte ändra på så mycket..

Vad gör dig irriterad just nu: Plugget, O R K A R I N T E!

Vad är ditt namn: Natalie

Stjärntecken: Våg.

Grundskola: Långsjöskolan

Gymnasie: Rodengymnasiet

Högskola: Inte någon alls, får se om det blir något med det.

Hårfärg: Blond, men nu ser det mer smutsblondt ut.

Längd: 162 cm över vattenytan

Piercings: Öronen.

DIN FÖRSTA:

Husdjur: Smulan.

Förälskelse: Bra fråga??

Alkohol du drack: Cider tror jag, eller Breezer.

HAR DU NÅGONSIN:

Blivit arresterad: Nej!

Dissat någon: Hehe, jajamen!

Krossat någons hjärta: Kan ha hänt.

SVARA ÄRLIGT:

Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej, aldrig.

Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja, varför skulle det inte vara möjligt?

Vad kan du verkligen inte leva utan: Hockeyn, den håller mig verkligen vid liv. Även familjen och vänner.

Vad vet inte så många om dig: Jag är en osäker prick, vilket jag inte visar allt för ofta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0