Dag 2 - Mitt rum.

 
Har nyligen bytt rum då min syster har flytt sin kos och skaffat sig en egen lya. Jag tog då hennes rum som är ca dubbelt så stort som mitt gamla, och tro mig, jag trivs som fisken i vattnet.
 
 
Bilden ovan föreställer halva rummet där min underbara garderob står, på andra sidan är min säng belägen och där är även televisionen min.
 
Denna bild föreställer det bästa med hela rummet, VÄRLDENS skönaste säng! Min ögonsten, pojkvän och själsfrände. (Så blir det när man inte har en verklig pojkvän).
 
Dessa två vackra skapelser hänger över min säng. Den vänstra är helt klart den jag är mest stolt över att ha hängandes hemma på min vägg, min första, största hockeykärlek! Världens finaste Krüger, som jag unnar allt gott här i världen. Jag hoppas att hans NHL-karriär blir lång och framgångsrik, och att han sedan återvänder och klär på sig den där fina tröjan ännu en gång. Den till höger är jag också givetvis mycket stolt över, inte alla som viger sina liv åt en sport och ett lag på samma sätt som jag gör. Inte alla som blir ständiga medlemmar i världens finaste förening.
 
En annan vy över rummet. Helkroppsspegel som verkligen är perfekt när jag vill kolla hur kläderna sitter på kroppen. Även en byrå finns med alla nödvändigheter, ovanpå står bilder på mina nära och kära. Även bilder på mig och min syster med Marcus Allbäck och Tobias Hysén. Mitt ansiktsuttryck går inte att förklara med ord. Haha.
 
En bild över min plugghörna. Egentligen borde jag hata denna plats, men jag diggar den. Stort och rymligt skrivbord samtidigt som det är mysigt och avskilt. Det enda som skulle kunna göra denna hörna bättre är väl en ny skrivbordsstol. Annars är hörnan prima.
 
En liten överblick hur jag bor. Så mycket bättre än förut och så mycker mer plats än innan.
MVH NÖJD TJEJ.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0