Tjääääääääänaaaa!

Det är måndag och återigen är det en ny vecka. Jag tar studenten om ungefär sju veckor, det är ju sinnesjukt!
 
Dagen har bjudit på sovmorgon (bästa pappa), marknadsföring och matte C. Däremellan har jag ätit en lunch bestående av kebabpytt. Efter skolan var det meningen att jag skulle boka körlektioner, en feg Natalie resulterade i att det inte blev något med det. Jag rörde mig mot gymmet istället.
 
Övningskörde hem och det gick definitivt inte dåligt, kollade på fotboll när jag väl var hemma. Sååå kul att vara tabelljumbo, N O T!
 
Har skrivit lite skitgrejer som har med skolan att göra och nu ska jag typ sova. P U S S PÅ R U M P A N!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0