Get me started.

Jag vill ta tag i saker. Saker i mitt liv. Jag vill ta körkort och inte vara nervös och rädd. Jag vill klara av
 
 skolan med så bra betyg som jag kan. Jag vill ha klart för mig vad jag ska göra efter studenten. Jag vill skaffa mig ett jobb så att en del av ångesten försvinner.
 
Denna dag har bjudit på regn och en trött Natalie. Helgens bravader har satt sina spår. Hade sovmorgon och tänkte åka till skolan för att plugga, slutade med att jag satt på bussen och valde att gå av en station tidigare, till systers lägenhet. Stupade i två timmar och begav mig till en skoldag. Två lektioner senare var jag fri, en fika med syster och sen gymmade jag.
 
Har också hunnit med att äta middag och skriva på min uppsats. Duschen väntar. Peace oooout!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0