One Of Us Is Gonna Die Young.

Sitter framför televisionen med två flätor, hörlurar och lyssnar på The Ark (vet inte vad jag vill ha sagt med det, men). Ska inom den närmsta timmen skriva en svenskauppgift hade jag tänkt, annars är jag helt redo för att stupa i säng, något jag planerat att göra i tid. Kom till praktiken i stort sätt död, konstigt nog, då jag sovit bra under natten.
 
Annars flöt dagen på, fick lite att göra och tiden gick fram till lunch, åt med två vänner i skolan och vände sedan tillbaka till praktiken. Blev en sväng på visning och sedan var jag med till klockan fem. I morgon väntas sista dagen på praktiken och kan ärligt erkänna att det ska bli lite skönt att befinna mig i skolan på måndag igen, även fast det har vart skönt och kul med omväxling.
 
Uppsats väntar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0