Spelarpresentation.

 
Människan som senast kritade på ett korttidskontrakt (anledningen NHL-lockout) förDjurgården är en människa som verkar vara så ödmjuk, så snäll och trevlig i varje situation. Människan har utsetts till Årets Rookie i NHL, blivit NHL:s yngste lagkapten, hade starka 20+ i +/- statistiken, allt detta har skett under år 2012. Jag tror att alla vet vem jag pratar om och han behöver inte en så stor presentation mer än att jag nämner hans namn.
 
GABRIEL LANDESKOG. Jag är så överlycklig och uppspelt över att få se honom spela i verkliga livet, en som kan bli världens bästa hockeyspelare i mina ögon. Att han även är en målskytt gör det hela mycket bättre, då DIF behöver hjälp med den biten.
 
Douglas Murray skrev ju även på ett korttidskontrakt för DIF för några dagar sen, och har hunnit spelat två matcher för finaste klubben. Det är roligt att se att han enbart behöver spänna sig för att de han möter i en närkamp ska falla. Enstaka timmar sen avslutades hans andra match, en match mot Leksand, då vi låg under med 3-1, men kämpade oss upp till en 3-3 ställning och en poäng.
 
Gabe gör i alla fall sin premiär på onsdag, hemma på Hovet mot Örebro, klockan 19.00. Be there! Det kommer i alla fall jag vara.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0