Snabbis.

Slänger in ett snabbt inlägg innan datorn lägger av. Dagen har bestått av
 
Ett långt telefonsamtal med en av mina bättre vänner, som jag har saknat att prata med henne, så det var skönt att kunna prata lite strunt.
 
I morse hade jag psykologiprovet från helvetet, trodde jag, det var lättare än jag väntat mig. Min lärare frågade dock om jag levde när jag lämnade in provet, hur det ska tolkas vet jag inte.
 
Filmtittning och en mattelektion innan hemfärd med en buss som var försenad, med en kusin med avstigning på samma plats som mig. Mys.
 
Borde ha pluggat men är trött och har varit det under hela dagen, nu ska jag sova, i morgon väntas det skola, UF, möte och hockey! FUCK YEAH!
 
Kan nämna att matchen i går var helt sjuk, alla trodde på en brakförlust mot Tyskland, men icke! Sverige hade andra planer. Mycket starkt måste jag säga, inte alla som kan vända ett 4-0 underläge till oavgjort mot ett av världens bästa lag. Är galet avundsjuk på min fader som var där på plats och kollade på detta. Sjukt. Aja, jag får se hockey i morgon, som jag har längtat efter att inte ha sett livehockey på mer än en vecka.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0