Höstlov.

Tänkte snart dra på en film och mysa ner mig i soffan. Senare ska jag iväg till gymmet, välbehövligt!
 
Helgen har vart helt okej, inte fullt så händelserik men.
Lördagen bjöd på städning, städning, städning, även en promenad. Hade planer på att gå ut på kvällen, men köpte godis och hälsade på mormor och morfar istället, mysigt!
 
Söndagen spenderades med att göra i ordning i Alex lägenhet, ännu finare nu. Montering av möbler och städning gjorde mycket för den där lyan. När jag väl kom hem åt jag i rask takt upp min hamburgare och la mig sedan i badet, med en bra bok och lugn musik. Snacka om att det var skönt.
 
Nu inleds lovet på ett slappt sätt, sen får vi se vad resten av veckan har att erbjuda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0