Hej, vuxenlivet!

Har sedan jag sist skrivit hunnit fyllt myndig, 18, vuxen, ja kallat vad du vill. Har iallafall funnits på den här jorden i totalt 18 år.
 
Dagen började med lite sång och paket på sängen. Gick upp och åkte till Norrtälje för att hämta två av dom vackraste skapelserna jag någonsin skådat, DIF-TÅRTOR! Fick sen massvis med trevligt besök och vid halv sju hämtade vi upp Christin. Första utgången stod på schemat, och jävlar vilken kväll! Till en början söööög det, men efter ett par timmar ramlade det in folk och vi skakade rumpa till strax innan 3.
 
Nästa dag vaknade jag upp och var så sugen på kebabrulle, hehe! Gick upp skapligt tidigt för att bege mig till Johanneshov. Underbart, och seg jag var då! Vinst mot Asplöven och kvällen var fullbordad.
 
Har sen dess underpresterat på prov, jobbat med UF och vart så himlans trött. Men det har det bannemig vart värt! Äntligen 18 fyllda, och nu är även min studentmössa beställd, tänka sig att jag växer upp.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0