9 OKTOBER 2012

 
Dagens låt: Play Hard - David Guetta ft. Ne-Yo & Akon,
Dagens klädsel: Svarta jeans, grått"Nashville Eagles Hockey"linne och en svart hoodie på det.
Dagens frisyr: Utsläppt och plattat.  
Dagens make up:Eyeliner och mascara. 
Dagens dricka: Mjölk och apelsinjuice.
Dagens mat: Lasagne och korv stroganoff, YUMMIE.
Dagens godis: Inget, eller naturgodis.
Dagens film: Inte sett någon för tillfället, vill dock se Ted.
Dagens tidning: Har inte ägnat mig åt någon tidning i dag.
Dagens vän: Oj, svårt, många.
Dagens person: Gabriel Landeskog (DEBUT I MORGON FFS).
Dagens vill ha: Min 18-års dag!!
Dagens saknad: Mallorca...
Dagens köp: Nada.
Dagens bästa: Klarade min redovisning med bravur.
Dagens sämsta: Att jag mått som en påse nötter.
Dagens internetsida: Hängt på ne.se, aftonbladet.se & difhockey.se, så nån av dom.
Dagens beroende: Nässpray, för att över huvudtaget kunna andas.
Dagens roligaste: Att skolfotona har anlänt, att mitt enfoto blev kasst kan vi stryka, huvudsaken att gruppbilden blev bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0