Trötter, kloker.

Ligger i sängen redan och kollar på tv, ska även skriva lite på min redovisning om depression.
 
Dagen har vart sådär, då jag fick ont i halsen igårkväll och har sedan dess vart sjukt seg med huvudvärk m.m. Skolan klarade jag dock av, en lektion och resten UF, och framåt gick det, känns så skönt att det äntligen går åt rätt håll. Stannade kvar i skolan tills min fina vän anlände, pratade lite med henne och handlade sen present.
 
Hade tänkt sova tidigt, men kom på att det är Eclipse i kväll, och det vill jag inte missa, höhö! Är lite smått kär i Taylor Lautner tror jag, hehe.
 
I morgon är det fredag, lång skoldag, förhoppningsvis utgång och på lördag är det partaj för en kompis. Weeei!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0