Vecka 21.


Söt tjej någon dag denna vecka.

Veckans maträtt: Äntligen fått äta grillat, så grillat!
Veckans roligaste: Köket är nästan helt klart!
Veckans tråkigaste: Myggbett i mängder.
Veckans aktivitet/sport: Hm? Fotboll har det blivit.
Veckans drömkille: Pontus Åberg, kommentarer överflödiga.
Veckans jag-vill-ha: Mitt välförtjänta sommarlov och pojkvän......
Veckans för ovanlighetens skull: Sprungit två dagar denna vecka.
Veckans snygga: Loreen, ge mig hennes hår.
Veckans tv-serie: One Tree Hill (säsong 5 påbörjad)
Veckans gottigt: Choklad och latte
Veckans borde ha gjort: Övningskört.
Veckans plats: Utomhus (vart spelar egentligen inte så stor roll).
Veckans jobbigaste: Uppsats och nationellt prov i matte.
Veckans shopping: Inget alls (EKONOMISK TJEJ).
Veckans bästa dag: Fredag, lördag eller söndag (alla tre var bra)
Veckans klädesplagg: Svårt! Men har använt mycket linnen och det var skönt så.
Veckans trallvänliga: Drick den... Höhö.
Förväntningar inför nästa vecka: Gå sista hela veckan i skolan, göra klart det sista inom skolarbete, träffa min fina vän och övningsköra (ett måste, denna vecka).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0