Vecka 20.

Veckans maträtt: Skulle göra allt för att få äta grillat (omöjligt dock utan kök)
Veckans roligaste: VM (även fast det blev en förlust)
Veckans tråkigaste: Stressen i skolan och kvartsfinalförlusten
Veckans aktivitet/sport: Hockey, fotboll och minigolf får pryda denna punkt
Veckans drömkille: Gabriel Landeskog, kan man vara trevligare än den människan? Utseendet har han också
Veckans jag-vill-ha: Pengar i drivor, ett par sandaletter och sommarlov
Veckans för ovanlighetens skull: Gått osminkad nästan hela veckan
Veckans snygga: Ryan Sheckler (han la ut en bild på fb, JAG DREGGLAR)
Veckans tv-serie: One Tree Hill (säsong 4 avslutad)
Veckans gottigt: Godis......
Veckans borde ha gjort: Pluggat och tagit en löptur
Veckans plats: Stockholm, jag älskar denna stad
Veckans jobbigaste: Plugg i drivor
Veckans shopping: Ett par shorts och två linnen
Förväntningar inför nästa vecka: Ska klara av en himla massa plugg och ett stycke nationellt prov i matte, ska även ha ett coopertest som kommer gå åt h-vete. Hoppas på fler kontraktsskrivningar och på att träffa min fina vän, men även övningsköra. Så lite förväntningar har jag allt.

Skorna och Gabe, får pryda detta inlägg.


(bilderna är lånade från google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0