Noll uppdatering.

Senast jag skrev, berättade jag om att jag skulle vara en av de som skrek högst om Krüger kom med i VM-truppen. Nu är han med och ingen är gladare än jag. Jag har faktiskt infunnit mig på en match i detta världsmästerskap. Mer om det sen.

Sen jag sist uppdaterade har jag mått bättre än tidigare, har dock ännu mer i skolan än när jag mådde som sämst. Mindre än en månad kvar i skolan så det är bara att bita ihop. Jag har haft nationella prov i engelska, det tredje och sista väntar i morgon, buhu! Har varit på fotboll och gjort en hel del mer, men kommer dokumentera det med bilder någon dag. Tänkte bara meddela att jag lever.

Just nu är det derby på tv, ibland är det jobbigt att vara sportintresserad.'
 

Ganska sugen på att få ett sommarlov just nu.

Kommentarer
Postat av: Mikaela Martinsson

Hockeytoka där! :)

2012-05-10 @ 15:44:31
URL: http://martinssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0