Myskväll.

Dagen har varit väldigt bra, inte en ångesfylld söndag, då det i morgon vankas ledighet. Jag fullkomligt älskar det. Solens strålar har infunnit sig på himlen denna söndag och jag har för första gången i år, låtit ett par shorts och en tubtopp klä min kropp. Så i dag har kroppen fått känna på värmen. Jag har spenderat hela dagen, fastklistrad vid en bok (inte för att den var bra, utan skolarbete) och nu x antal timmar senare är den utläst, oerhört skönt att bocka av en sak från "att-göra" listan. Det har även skrivits på uppsatser, som äntligen börjar ta form. Nu i slutspurten blir det mycket att hinna med, men i slutändan är det värt det. 

Kvällningen bjöd äntligen på grillat och innan dess var det fotboll, Häcken-DIF. Måste älska oavgjorda resultat, för det är de enda resultat vi har på fem omgångar, det går trögt. Hoppas på en ändring snararst. Mina ögonbryn blev plockade för ett tag sen och ibland önskar jag att jag är kille, tufft att vara tjej ju. För fem minuter sen startade vi en film som ska avsluta denna, ganska lyckade söndag. Älska mig igen är filmen och den kan inte vara annat än lyckad när det är Channing Tatum (Dear John m.m) och Rachel McAdams (The Notebook) som är huvudrollsinnehavarna. puss. 


saknar sommaren 2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0