Latmask.

Har fördrivit för mycket tid vid tekniska prylar denna eftermiddag/kväll, vilket gör att mitt pluggande blir lidande. Jag ska bannemej ta och göra klart ett par grejer i kväll. Det jobbiga att det är så mycket annat som är mer lockande. Känner att studiemotivationen inte är på topp, då vi inte gör ett piss i skolan, men har massa hemuppgifter. GAAAH! I dag hade jag 40 minuters mattelektion ala Bertil och ett prov på 20 minuter, skoldagen var efter det slut. Värdelöst? Ja!

Min syster hämtade mig vid skolan och vi gjorde stan, fick med mig en hel bikini för ynka 99 kronor, sånt gör mig glad, ännu gladare att den passade. Hittade även ett par sandaletter som jag är totalförälskad i, meeeeen 599 kronor i min ekonomiska situation är inte  bra. Får se hur jag gör. En fika hann vi också med.

Mötte upp mamma då syster begav sig till jobbet, gjorde stan för andra gången och fick då ett sött armband av min mamma (puss♥) och sen begav vi oss hemåt med ett stycke Natalie bakom ratten. Är inte fullt så nöjd med körningen, men övning ger färdighet.

Nu är det somsagt plugg som ska betas av, duktig som jag är har jag faktiskt gjort en "att göra-lista". Ett par punkter är avklarade.



Har förälskat mig i att använda keps också, införskaffade mig en när jag var på VM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0