It's been a long time.

Fick en tillsägelse av min fina vän om att jag skulle skriva ett inlägg om de två VM-matcherna jag befann mig på, båda mot Tjeckien, en i gruppspel och en i kvartsfinal. Jag tänker i ta det nu, då jag har ton med plugg att göra som ligger högst upp på min "to-do-list".

Under senare tid har jag känt att 2012 INTE (med betoning på inte) kommer bli mitt år. DIF har åkt ur Elitserien, Sverige ute i kvarten, fotbollen går knackigt, jag har lyckats med att få en gren under/över mitt öga och skolan går katastrofalt dåligt. Jaja, jag ger inte upp!

Sitter iklädd aerobics-byxor och en egengjord tröja och ska skriva lite på mina uppsatser, en uppgift som för mig är oerhört jobbig. Lediga dagar är inte till för att plugga på, enligt min åsikt. Ska inte ägna hela dagen åt att plugga, ska åka till Norrtälje senare under dagen och ikväll ska jag se min kusin debutera i A-laget, stort för grabben, hoppas hans insats blir asbra. Back to work.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0