2012-05-21


I LOVE YOU, TOKA!

Dagens
humör: Glatt.
Dagens mående: Pigg som en lärka.
Dagens borde: Skriva min uppsats om konflikten i Nordirland.
Dagens frisyr: Uppsatt.
Dagens klädsel: Till en början, mjukisar + linne, nu löpartights + t-shirt.
Dagens skor: Till en början foppisar och senare löpardojjor.
Dagens smink: Helt naturligt.
Dagens planer: Skriva lite, ta hand om min kropp lite och titta på tv lite.
Dagens vill ha: Lång page.
Dagens längtan: Sommarlov.
Dagens fundering: Hur hårt kan jag pressa mig i morgon på coopertestet?
Dagens beroende: Inget.
Dagens tråkigaste: Pluggandet.
Dagens roligaste: Solen, fått en uppsats klar och även tagit mig en löptur, YAY ME!
Dagens middag: Bacon - och broccolipaj
Dagens låt: Dansa Pausa - Panetoz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0