Tired.

Har för några enstaka minuter sen skickat i väg min loggbok till min lärare. I den skrev jag vad jag har gjort under dagen och vad jag tyckte om dagen. Kan meddela alla som vill veta att jag är supernöjd med praktiken även efter denna dag, minst lika nöjd som igår helt enkelt. Har spenderat dagen på avdelningen Kommunikation & Samhälle och jag får bara fler och fler idèer om vad jag kan tänka mig att jobba med.

Efter praktiken väntade jag på moder och vi begav oss till Stockholm, Globenområdet och Concept Store, där vi hämtade ut alla våra kvalseriebiljetter, femton stycken för att vara exakt. Sedan åkte vi tillbaka till Norrtälje och åt varsin hamburgare. Har alltså inte spenderat många av dygnets timmar hemma, väl hemma har jag hunnit med att duscha och kolla på TV, ska alldeles strax sova. Ser fram emot ännu en dag med mycket intressant i morgon.



Har fortfarande beslutsångest angående skorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0