Nästan fulländad helg.

Som rubriken lyder så har min helg nästan varit fulländad, med undantag från en äcklig förlust och ingen träning. Min helg har annars bjudit på en hel del. I går var jag till en början hemma och pluggade faktiskt lite smått, efter det gjorde jag mig i ordning och kände mig, för en gångs skull på många månader, ganska snygg! Det är inte det vanligaste i Natalie Sandbergs liv. Satte mig på en buss som tog mig till Danderyd, böt till en tunnelbana som tog mig till Gamla Stan och tog ännu en tunnelbana med destination Globen. Anledning: Ännu en match i kvalserien mot ett Timrå som gått bra på senaste tiden. Jag ville verkligen vinna och vi behövde verkligen vinna, men icke! Och det ser riktigtjävlasablans tungt nu, tveksamt om det kommer gå vägen! Men ska behålla en känsla av att vi klarar av det. Kom hem och kollade på tv, under en tidsperiod på några timmar blev jag helt sänkt. Somnade som en stock helt enkelt.

Söndagen, började med att kolla på klockan som visade 10.30 men insåg snabbt att det skulle adderas en timme till det. Orkade inte med mer än att äta frukost och kolla reprisen av Gladiatorerna. Kom ändå igång med lite plugg och under 1 timme och 20 minuter var jag ute och övningskörde för första gången på väldigt länge! Jag gillade starkt. Har under kvällen myst med min Smula och pluggat klart. Big Brother är det som gäller innan läggdags.

Mycket text där insåg jag ! Wooupsie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0