Här var det lugnt, trodde jag...

Har gått från "behöver-överhuvudaget-inte-plugga-nåt-alls" till "måste-plugga-intensivt-känner-pressen" på enbart ett dygn. Trodde alltså att jag hade det alldeles lugnt i skolan, men efter denna dag så insåg jag att jag har en brinnande häck just nu. Har spenderat skoldagen med min tema-grupp och vi har (som jag antar att man kan lista ut) arbetat med vårt tema. Tyckte det gick bra och att vi kom långt, dock är alla andra grupper nästan klara, men vi klarar nog deadlinen med bravur.

Efter det gick jag till moder och hennes arbete, satt där i drygt en timme! Efter arbetstidens slut begav vi oss till gymmet (jag med en motivation som inte fanns), fördrev någon timme där för att sedan bege mig hem. Väl hemma har jag suttit och knåpat med min Self Presentation och översättningar. Ska även öva lite smått på mina glosor.

I morgon går jag en kort dag i skolan och sen ska jag faktiskt bege mig till gymmet igen, denna gång med min fina vän.

Ska komma upp en liten sammanfattning av måndagens viktiga match också, vinsten mot Leksand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0