Dag 13 – Mitt drömbröllop.

För det första vet jag inte ens om det kommer någonsin bli aktuellt med ett bröllop för mig i framtiden, men för att drömma och skriva något under denna punkt.

Mitt drömbröllop ska i allafall vara utomhus, vart vet jag inte. Det ska vara strålande väder och jag ska vara iklädd en utav de vackrast skapelser som finns (enligt mig), jag vill alltså känna mig extra fin i en vacker klänning. Alla mina nära och kära ska närvara.

Men det viktigaste av allt för mig är att det ska vara med den rätta personen, annars finns det absolut ingen mening med ett bröllop enligt mina åsikter. Jag vill inte ha ett bröllop bara för att gifta mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0