ATJOOO PROSIT!

Efter matchen i går intog jag soffan, däckad av en förkylning (har egentligen inte hunnit blivit helt frisk från min förra förkylning). Låg där i ett par timmar och sen förflyttade jag mig till sängen för att sova. När jag vaknade i morse mådde jag likvärdigt med gårdagen.

Jag har spenderat dagen med att:

* Legat i sängen

* Kollat på Vasaloppet (Grattis till Nisse Ekman som genomförde hela loppet)

* Legat i soffan

* Snorat

* Kollat på ett antal avsnitt av Glee

Det här borde jag ha gjort:

* Pluggat

* Städat mitt rum

* Duschat och grejer

* Varit ute

Men är somsagt däckad och börjar i skolan i morgon, orkar verkligen inte men det är bara att pina sig igenom det. Vi får väl se om jag orkar pallra mig till skolan också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0