Älskade DIF, vad har vi hamnat i?

I går drog det i gång, kvalserien. Och jag hatar det redan.

Innan var jag självklart nervös. Den nervositeten stillades lite då Brodde, efter enbart 47 sekunder fick känna på ett nät. Ett mål som betydde 1-0 till DIF, men det kunde dom inte hålla, efter första var det 1-1. Andra perioden blev det ett DIF mål, och hittills hade båda lagen bjudit upp till match. I tredje gick allt åt helvete, till en början ledde vi med 2-1, när sen Rögle kvitterade och tog ledningen blev spelet som förut, ängsligt. När vi kvitterade till 3-3 via Classeman trodden jag att det skulle gå vägen, men icke. Få minuter senare så tog dom ledningen och behöll den matchen ut.

Just nu vill jag bara svära, FANIHELVETESJÄVLASKIT!!!!! Snälla låt det gå vägen, för det här seriöst dödar mig. Att sen publiken buar ut spelarna är inte heller okej, för det är stöd dom behöver, HALLÅ?? Nån som har insett det mer än jag.

Okej, så starten i kvalserien gick väl inte som planerat, men..... Vi ska klara av det här, VI SKA KLARA AV DET HÄR. Det finns inget annat! Det kommer fixa sig, jag försöker i alla fall intala mig själv det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0