Update.

Har tänkt uppdatera lite vad som har hänt på senaste tiden, då inläggen inte har vart speciellt roliga. Jag har nu mitt sista sommarlov och ärligt talat har jag mestadels vart hemma. Några ynka dagar har jag njutit av solen, då den inte visat sig så ofta. Jag har läst (mer om det sen) böcker och kollat igenom de två sista säsongerna av One Tree Hill (av dom vi har), även kollat på filmer. Övningskörningen har tagit fart och jag får en känsla av att jag kommer klara av körkortet till slut, övning ger färdighet. Har utvecklat en hemsk saknad och längtan efter hockey att jag börjar längta till augusti. Jag har shoppat, för pengar jag egentligen borde sparat. Träffat folk som ligger varmt om hjärtat och spanat på killar man vet är way out of my leauge.  Har sett mina betyg som jag är fruktansvärt stolt över. Skönt att se att allt slit har varit värt det. I kväll är planerna att förhoppningsvis köra lite bil och kolla på Sveriges match mot Frankrike, även fast Sverige är ute ur EM och matchen är totalt oviktig.

Utanför fönstret är det ganska soligt dock blåsigt, men jag tänker spela lite The Sims 3.
Bildlöst får det bli denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0