SWEDISH FUCKING HOUSE MAFIA!!!!!!

Igår spenderade jag hela min morgon med att få tag i biljetter till SHM konserten den 24 november, mission failed.
 
Imorse skulle denna procedur göras om och jävlar vad jag skulle ha de där biljetterna. This time mission accomplished. Jag, Alex och Carro ska på Swedish House Mafia den 23 november och jag är i extas. Helt galet egentligen.
 
Trots all kalabalik på ticnet.se så har vi nu biljetterna i våra händer, är så lycklig. Det kommer ju även bli en tredje pga av allting. Kan nämna att ticnet är kassa som inte fixar sina servrar och grejer när de vet att det är något så här stort som händer. Första och sista gången SHM kommer uppträda i Sverige, NÅGONSIN.
 
Nå, jag har min biljetter och jag är överlycklig, november får anlända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0