Marcus Nilson.

Ja, vad ska man egentligen säga om saken? En lagkapten som lämnar när det blir degradering? Eller en lagkapten som inte blir erbjuden ett kontrakt av DIF? Jag vet iallafall inte alls hur det är.

Något jag däremot vet är att jag känner en besvikelse (vilken jag ska rikta den mot är oklart). Det som känns jobbigast är ändå att det pratas om Djurgårdshjärtan, men så fort det finns en chans att slippa den tunga tiden tar man den och flyr sin kos. De enda som visar sig vara riktiga Djurgårdshjärtan är just nu Fimpen och Jimmie.

Marie Hallman skrev ett väldigt bra inlägg på hennes blogg om hela saken och jag håller med henne i stora delar. För visst önskar jag ändå Mackan lycka till i DIF:s farmarlag Modo, för det är just vad Modo börjar se ut som, ett farmarlag till DIF.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0