59 frågor.

1. Hur gammal är du om fem år? 22 påväg mot 23.
2. Vem var den sista du träffade? Om det handlar om en människa så var det mamma, annars var det min kanin.
3. Hur lång är du? Mätte mig för nångra veckor sen och visade hela 163 cm över havet.
4. Vilken var den senaste film du sett? Har sett himla massa filmer de senaste veckorna, tror den sista var Music & Lyrics.
5. Vem ringde du senast? Mamma skulle jag tro.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Jaaaa :(((((( till min fina vän Mikaela.
7. Var är dagens planer? Städa upp i köket, lyssna på musik och softa, kolla på Portugal - Spanien (VIVA ESPAÑA)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Gillar att göra båda två, när det är mycket som ska sägas är ringa ett bättre alternativ annars är sms helt OK.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Sambos på helger och semester, annars är de särbo då pappsen jobbar långt från hemmet.
10. När såg du senast din mamma? I morse då hon väckte mig.
11. Vilken ögonfärg har du? Brukar inte lägga märke till mina ögon, men jag tror att de är gröna.
12. När vaknade du idag? Ojoj, i mina ögon försent. Vid 10, klev dock inte upp förrän vid halv tolv.
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej, något som aldrig har hänt under mina sjutton nästan arton år på jorden.
14. Vilken är din favoritplats? Har så många favoritplater så kan inte nämna enbart en, men Stockholm och Hovet har sin lilla charm ♥
15. Vilken plats föredrar du minst? Tandläkarlokaler och sjukhus, de ger mig hemska vibbar.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I mina drömmar är jag lycklig med världens bästa man och hockeyspelare (i mina ögon) och har en egen familj i Stockholm.  
17. Vad skrämde dig som barn? Som liten var jag oerhört rädd för allting, det har förföljt mig ända upp i tonåren och jag är fortfarande rädd för mycket. Det som skrämmer mig och skrämde mig är döden, att förlora mina nära och kära.
18. Vem fick dig att skratta senast? Alex eller mamma, vi har faktiskt riktigt roligt tillsammans, det är jag ytterst tacksam för.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Mina föräldrar är självklart ägare av dessa, dock inte jag, det är jag för ung för.
20. Har du stationär eller bärbar dator? En svart bärbar Sony Vaio, mycket nöjd med denna, kan jag meddela.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Sover alltid med någonting på mig, kan vara pyjamas eller en tröja och shorts, men har alltid något på mig.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Mina kuddar som jag sover med är tre till antalet, en att vila huvudet på och två på vardera sida om mitt huvud.
23. Hur många landskap har du bott i? Har bott i ett landskap, ett län, en kommun och en by. I samma hus hela mitt liv, men jag klagar inte för jag gillar det.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nej, så långt har det aldrig gått, tack och lov.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Jag tycker att alla dessa har en charm, men skor och strumpor föredrar jag framför barfota. Hatar när mina fötter blir skitiga.
26. Är du social? Jag är en väldigt social person, kanske för social i vissa lägen.
27. Vilken är din favoritglass? Tycker om många olika glassar, B&J är dock gudomligt.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa, shoppa och åka till andra sidan av pölen för att avnjuta världens bästa hockey ♥
29. Tycker du om Kinamat? Något av min favoritmat, så svaret är ett definitivt ja.
30. Tycker du om kaffe? Skulle jag fått frågan för nåt år sen hade jag svarat nej, jag har ändrats och det har min syn på kaffe också, det är mumma.
31. Vad dricker du till frukost? Är inte någon direkt frukostmänniska, men brukar bli vatten, te, oboy eller juice till frukostmackan.
32. Sover du på någon särskild sida? Jag är inte säker, men brukar oftast somna på vänsterkinden.
33. Kan du spela poker? Alltså inte bra, men kan väl litegrann i alla fall.
34. Tycker du om att mysa? Kanske något av det bästa som finns, jag gillar det mycket.
35. Är du en beroendemänniska? Ja, har lyckats bli väldigt beroende av hockey (♥♥) hatar uppehåll och dålig uppdatering på difhockey.se
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Faktiskt så gör jag det, när jag var liten gjorde det mig arg att inte ha födelsedagen för sig själv, nu är det inte så stor grej längre.
37. Vill du ha barn? Jag vill utan tvekan ha barn i framtiden, något av det finaste man kan få.  
38. Kan du några andra språk än svenska? I skolan ska man lära sig språk, så jag kan engelska och italienska (dock lite knackigt), har också en liten grund i spanska så några ord/meningar kan jag (una cerveza por favor): Haha, känner mig duktigt. 
39. Har du någonsin åkt ambulans? Har haft turen att slippa detta även fast jag besökt sjukhus ett par gånger.
40. Föredrar du havet eller en pool? Båda är så bra på sina sätt, så kan verkligen inte sätta något av alternativen framför det andra.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Evenemang och kläder är väldiga stora utgiftsposter i mitt liv.
42. Äger du dyra smycken? Nej, sån lyx har inte jag i mitt liv, men jag är glad ändå.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Lunchen jag lagade till mig själv, spaghettiringar ala Natalie, var inte så gott som jag trodde det skulle vara.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Mickis är en väldigt rolig filur, även Alex har sina stunder ♥ Hade jag känt Nils Andersson hade nog han vart med på denna lista.
46. Välj ett ärr på din kropp? Myggbettsärr, operationsärr, vattkoppsärr, har införskaffat mig ett par genom åren.
47. Vad har du för ringsignal? Nån ringring signal, inte det roligaste, men trodde att jag hade Journey, men icke.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Tveksamt, brukar rensa ur kläder som sedan skickas vidare till några bekanta, men nåt plagg ligger säkert nånstans och skräpar.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I mitt rum en tråkig dag, tror jag.
51. Kan du byta olja på bilen? Alltså just nu vet jag hur man kollar oljan men inte hur man byter, ska väl lära mig det också inom en snar framtid.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, det skulle vara duktigt att få det när man inte har körkort, men det ska tas (alltså körkort, inte böter).
53. Vilken var den senaste bok du läste? Körkortsboken eller Motsatsen till kärlek, jag gillar att läsa.
54. Läser du dagstidningen? Nej, vi har ingen lokaltidning och köper aldrig någon, händer att jag går in på internet och läser.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Inte det heller, köper mig en tidning då och då.
56. Dansar du i bilen? Det är standard att dansa i bilen, annars är det fel på mitt humör den dagen.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Min favoritkanal är NRJ och den som jag lyssnar på allt som oftast.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Jag har helt ärligt inte en aning, kommer inte ihåg det, det var ett tag sen.
59. När var du i kyrkan senast? När jag var på begravning för något/några år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0