Vecka 28.

Veckans maträtt: Strimlad lövbiff med annat gottigt.
Veckans roligaste: Norlie & KKV m.fl på Grönan var svårslaget.
Veckans tråkigaste: Inte träffat så många vänner.
Veckans aktivitet/sport: Yatzy.
Veckans drömkille: Kim Vadenhag.
Veckans jag-vill-ha: Värme och en pojkvän skulle inte sitta fel.
Veckans för ovanlighetens skull: Varit utan min syster mer än vanligt.
Veckans snygga: En himla massa snygga människor på Skansen/ i Stockholm.
Veckans tv-serie/film: Ja, svårt, men Smurfarna är ganska rolig.
Veckans gottigt: Nybakade bullar.
Veckans borde ha gjort: Umgåtts med fler friendoos.
Veckans plats: Stockholm i mitt hjärta.  
Veckans jobbigaste: Sakna hockeyn så pass mycket som jag gör, Plus att behöva välja mellan hockey och utlandsresa..
Veckans shopping: Skiva, linnen.
Veckans bästa dag: Fredagen var mojsig.
Veckans klädesplagg: Ett virkat linne, jag älskar't.
Veckans trallvänliga: Seek Bromance - Avicii/Tim Berg.
Förväntningar inför nästa vecka: Beställa resa (förhoppningsvis, tummar hålls), fixa en trepoängare mot Peking.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0