Livet leker.

Livet leker och jag har haft några riktigt bra dagar de senaste dagarna. Måndagen bjöd på mys med min moder, vi begav oss in till Stockholm med planer på att enbart vara inomhus då vädret inte var på topp. Väl inne i Huvudstaden var det varmt och soligt, stegen styrde oss till Fotografiska museet. Det var intressant, men samtidigt är jag inte mycket för konst, dock en rolig grej. Att sen deras bistro hade en underbar utsikt över den vackraste staden gjorde inte det hela sämre. Utanför var det hur varmt som helst, så vi började promenera (såg den finaste bussen i världen), genom Gamla Stan, vid Riksdagshuset och in till T- Centralen, där vi drog en snabb shoppingrunda. Gick vidare till Tekniska och tog bussen hem.
 
Gårdagen bjöd på uthämtning av mitt pass (hua som man såg ut), ett besök på sjukhuset och sen vidare. Destination denna dag var Skansen, blev ett stopp på vägen med matintag. Inne på Skansen var det fullt av snygga pojkar så jag blev nästan helt yr i huvudet, där inne hör jag en bekant låt och visst hade jag hört rätt. NORLIE & KKV VAR DÄR! Jag var så lycklig. Så efter att ha stått upp i två timmar i väntan på Allsång fick jag äntligen se Norlie & KKV och Loreen m.fl. det var så himla bra.Sen att Kim är galet snygg gjorde inte saken sämre. På hemvägen fick jag äntligen tag på Absolute House skivan som har spelats för fullt sen i går kväll.
 
Denna dag bjöd på mycket bra saker, städade och bäddade rent i mitt rum, gjorde rent min sötnos bur. klippte gräset hos grannarna och hemma, övningskörde en lång stund & nu på kvällningen har vi stökat runt i trädgården. I morgon kommer min syster hem efter en vecka i Grekland. Nu börjar jag längta hemskt mycket efter henne. Har varit bra tills nu, då det inte är många timmar kvar tills jag får träffa henne igen. IIIH.
 
Bilder kommer i ett annat inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0