Dagar som har passerat.

I fredags skulle min syster lämna in sin bil på service och pga detta så var vi tvungna att spendera ett par timmar i Norrtälje. Vi hämtade en filt, handlade lunch och gottigt och la oss sedan i parken och lät solens strålar värma våra kroppar. En mycket vacker dag. På kvällningen kom familjen Engblom på besök och vi åt god mat.
 
Dagen efter blev det ett besök till Uppsala och senare spelade jag minigolf mot min syster, jämn kamp dock förlust med 51 slag mot 47.
 
Söndagen bjöd på halvbra väder och vi rensade ogräs för glatta livet, var väldigt mör efter det. På kvällskvisten åkte vi och spelade minigolf för andra kvällen i rad, denna gång med päronen. Blev en andraplats efter pappa, lika många slag som förra rundan. Förloraren bjöd på glass och jag tog en halvliters milkshake, och fick i den mirukalöst nog. Vi kom hem i lagom tid till EM-finalen, där Spanien vann med klara 4-0! Torres fick också näta vilket var pricken över i:et.
 
På måndagen var jag ute hela dagen och bättrade på min bränna, försöka duger i alla fall, senare anlände dock molnen. Hade allmänt mysigt med min syster, på förmiddagen åkte vi till Uppsala så att syster kunde införskaffa en kamera till sin resa.
 
På tisdagskvällen var jag, Alex och mamma inne i Stockholm för att beskåda en match mellan Stockholms Stolthet och IFK Gbg. En tillställning som enbart kunde glädja antingen två av oss eller en av oss. Det var två lyckliga som kom hem med en seger över Götet med 3-2 (Keene x2 och Daja). Blev sjukt imponerad av Tibbling som fick börja från start för första gången. På bilden ser ni hur klacken var jävligt onödiga. Suck.
 
Onsdag och fint väder resulterade i en tripp till Norrtälje och vidare till Spillersboda. Där hade vi en mycket trevlig dag hos mormor och morfar, med ett dopp i havet och brygghäng. Detta ledde dock till att min rygg var lagom bränd när jag skulle sova. Kvällen bjöd på en tripp till Brottby där Alex blev avlämnad och jag fick min första bryta ihop och komma igen stund.
 
(Ser ut som en bitch på bilden, men ville visa mitt halsband jag fick av mor min idag)
Började dagen med en välbehövlig dusch, ner till bussen och in mot Norrtälje. Mötte upp mamma och lunchade med henne, spenderade sen en-två timmar med en bok tills mamma slutade. Gjorde ett pass som ser ut lite hursomhelst. Inhandlade en himla massa smycken på Edblad och bikini-underdelar på H&M. Träffade mormor och morfar. Åt en hamburgare och ska nu inta sovställning. Tacohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0