When I am weak I look at you and realize that no one can be as weak as you are.

Den här dagen har varit skit så jag varnar för gnäll och självömkan i detta inlägg, mestadels beroende på att det är skola. Jag mår dåligt. Psykiskt (visserligen har jag spenderat torsdagen och fredagen hemma pga av sjukdom. så lite fysiskt) Jag har kämpat med att försöka plugga i dag då det stundar för ett prov i filmkunskap, religion (inte mitt starkaste ämne) och idrott. Visst har jag läst och grejer, men INGET.FASTNAR. surt som fan. Behöver min vän mer än någonsin och henne har jag inte tid att träffa förrän på lördag. Sen mår jag delvis dåligt då DIF ligger på kvalserieplats, inget ställe man vill vara på någonsin. Men det är bara för grabbarna att gaska upp sig och se till att börja vinna och bli jämna!!! Ska skriva en glad del också.

I går vid elva på förmiddagen satte sig hela familjen i bilen, för en bilfärd på fyra timmar. Destinationen var Leksand och Tegera Arena. Med enbart två stopp på vägen (kollade på bilar och käkade McD) så anlände vi till arenan innan fyra. Jag kan erkänna att jag kände mig malplacerad, en djurgårdare på Leksand-Sundsvall kändes ganska konstigt! Men älskar man hockey så gör man. Kan också säga att platserna var G R Y M M A! Vi satt på första raden, bakom Leksands spelarbås, många fräschingar där (Filip Forsberg? Dah!) Efter matchen åkte vi hem igen. Åtta timmar i bil, tur och retur. Värt det även fast Leksand förlorade med 3-4 efter OT. (Bilder kommer när jag orkar med det)

Kollade klart säsong tre av O.C i dag också! Cam Gigandet som spelar Kevin Volchok. D R E G G L A R! Satan vilken kropp mänskan har! Sen ser ju inte det andra så pjåkigt ut heller. Nu måste jag dyka ner i plugg. Älskar skolan just nu.


Tillåt mig svimma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0