17-18 Januari

Summering av gårdagen och dagen.

I går

* Sov oerhört lääänge (För mig som bor på landet är det en lyx att sova till 9 på skoldagar) 

* Skaffade mig ännu fler blåmärken (Ja, jag hade idrott, den här gången var det dock en bandyklubba som träffade min ankel)

* Stressade mig från duschen i skolan, till bilen, till Söderhall, till buss och tunnelbana, allt detta inom loppet av 1,5 timme ungefär (Effektiv tjej, eller vad?)

* Såg Max Friberg!!!! (Enligt mamma så såg jag helt salig ut, hoppsan! :$ så kan det va)

* Se DIF ta hem en välbehövlig trepoängare... (SKITMATCH!)

* Fick även se Wesslan hålla nollan och bli utsedd till matchens lirare! (Resultatet blev förövrigt 3-0)

I dag

* Spenderat hela dagen framför filmer (Har inte varit hemma, och det kanske inte var hela dagen, men 2 utav tre lektioner såg vi på film)

* Mått för täääääääskigt (Dock var det ungefär två timmar mitt på dagen då jag trodde jag höll på att bli magsjuk)

* Fått ett par Aerobics-byxor utav mamma (Jag håller inte på med aerobics och ska inte börja, byxorna hette bara så)

* Vart i himmelriket, en skoaffär (När jag såg alla underbara Converse ville jag gråta, jag ville ha precis alla! Ge mig vår nu)

* Struntat i att plugga (Bad ass som fan!!)

Nu är det soffläge eller sängläge som väntar. JAG.ÄR.TRÖTT.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0