Tears stream, down your face.

MIN KÄNSLA KAN GÅ OCH TA SIG NÅGONSTANS!

Har haft ett litet sammanbrott nyligen där inkluderas även ett par tårar. Jag tycker inte om det här längre. Vet inte ens hur matchen var, jag är så förtvivlad just nu. För många är det inte en så stor grej, för mig är det allt. Jag mår dåligt när det går dåligt, och bra när det går bra. Men jag är inte som dom där äckliga medgångssupportrarna, vi ska ta oss ur det här och vi kommer ta oss ur det. No doubt about it. Vi har enbart några futtiga poäng upp till en slutspelsplats.

Matchen slutade 1-0, med enbart 1 sekund kvar, 19.59 på klockan. Gör Modo mål. Det förklarar hur surt det känns med den här förlusten. En sekund ifrån en säker enpoängare och med chans till två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0