So I smile.

Sitter här i min ensamhet. Om ett tiotal minuter släpps pucken i Örnsköldsvik. DIF har åkt dit för att försöka plocka hem en trepoängare, denna gång med Zabel & Co, jag hoppas innerligt att detta kommer sluta på ett bra sätt. Jag har den där känslan, den där känslan när något ska bli bra. JAG VILL! Men det handlar inte om vad jag vill, utan om grabbarna på isen vill det. Det är dags att vakna upp nu grabbar!!

Skoldagen var som vanligt, med undantag från att jag var nere på min YO-plats, fyllde i papper m.m. Hade också en rolig idrottslektion, tennis! Kände att det tog och hoppas på en ganska mysig träningsvärk, även om det är jobbigt, det är iallafall ett kvitto på att man gjort någon fysisk aktivitet! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0