Sista lovdagen..

Jag börjar få en sån där obehagskänsla inför skolstart i morgon. Har haft ett underbart lov och har kunnat koppla bort skola och plugg helt och hållet. Nu börjar det dock komma tillbaka till mig hur mycket vi egentligen har att göra, kan inte säga annat än att jag verkligen börjar stressa upp mig. Tur att det är lite hockey både på tv och live den här veckan. Annars vet jag inte hur det skulle gå.

När syster kom hem från jobbet åkte vi iallafall till Täby Centrum, vi var där en timme. Så.. ganska onödigt ändå, men Alex fick med sig saker hem. Väl hemma lyxade jag till det med ansiktsmask och hårinpackning. Nu är det dags för mig att stoppa huvudet i matteboken och göra klart det jag missat pga sjukdom. Efter det kallar sängen. Jobbigt att börja med en långdag i skolan i morgon. Suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0