Hey baby! I think I want to marry you.

Så himla skönt att sitta hemma nu! Slutar allt som oftast 16.40 på måndagar, men inte i dag. Det är väldigt skönt. Så jag bestämde mig för att kolla på Foppa dokumentären som jag inte har sett än, woupsi! I morgon börjar jag halv två, folk som läser det här tycker säkerligen att det låter som en underbar dag. Inte för mig dock. Har absolut ingen jävla buss som passar så jag kommer få sitta där och ha en av dom tråkigaste stunderna i mitt liv.

På kvällningen är det hockey, kommer få stressa in i duschen efter idrotten då jag slutar tjugo i fem. Men det är bara att gilla läget! Har längtat till den här dagen ända sen JVM började, i morgon är dagen då jag kommer få se Max Friberg i verkliga livet. Så jag hoppas att han är med, annars blir det lite deprimerande.

Den här helgen kommer nog bli ganska rolig, vi insåg att vi inte hade någon match, varken hemma eller borta, så vi föreslog för pappsen att vi skulle åka upp till Leksand och kolla på Leksand- Sundsvall, så det ska vi tillbringa våran lördag med. Kan faktiskt bli skoj, det är hockey liksom!! Såg även att Måns Krüger är utlånad till Sundsvall så! Happyface. Nu väntas det Foppa för hela slanten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0